Sekretäri-, administratiiv- ja klienditoeteenused

  1. Postkasti ja posti töötlemise teenus
    Teenus sisaldab:

– paberposti edastamine kontaktisikule töötlemata kujul
– paberposti töötlemine
– e-kirjade sorteerimine ning edastamine kontaktisikule
– e-kirjadele vastamine

 

  1. Aadressi teenus
    Teenus sisaldab:

– äriaadressi
– postkasti

 

  1. Lauatelefoni teenus
    Teenus sisaldab:

– personaliseeritud lauatelefoni number suunamisega kontaktisikule
– personaliseeritud lauatelefoni number kõnele vastamisega

 

  1. Sekretäri teenus
    Teenus sisaldab:

– dokumentide koostamine, loomine ja dokumendiregistrite haldamine
– printimine, skaneerimine, koopiate tegemine
– protokollide koostamine
– tekstide trükkimine, redigeerimine ja vormindamine vastavalt kliendi soovidele ja vajadustele

 

  1. Assisteerimine
    Teenus sisaldab:

– nõupidamiste organiseerimine koos kõige sinna juurde kuuluvaga – otsime sobivad ruumid, valmistame ette materjalid, korraldame kohvi ning suupisted
– lähetustega seotud tegevuste korraldamine – piletid, transport ning majutus

 

  1. Klienditugi
    Teenus sisaldab:

– tellimuste haldamine vastavalt soovidele (võtame vastu, sisestame, edastame)
– kliendisuhete haldamine ( loome, arendame ja hoiame uusi kliendisuhteid, aitame välja selgitada klientide vajadused, vajadusel leiame ka uusi koostööpartnereid)
– toote- ja teenuseinfo jagamine vastavalt kliendi soovidele

Küsi hinnapakkumist siit

Pakume ettevõtetele ja organisatsioonidele kaasaegseid, paindlikke juhtimis- ja äritugiteenuseid ning personaalset assisteerimist eraisikutele.